Arkadaşlar merhaba yarın inşallah karanımı kucağımıza alacağız. Sezaryen olacağım. Sağ kulağımda helix ve tragus olmak üzere iki tane piercingim var. Acaba onları çıkarmam gerekir mi başka takı takmayacağım ama onları çıkarmak zor olduğu için soruyorum. Kesin olarak takılmazsa çıkarmaya çalışacağım teşekkürler şimdiden 🙏🏻