Kızlar bende birşey sormak istiyorum 7 haftalığım dün kahverengi lekelenme oldu sabah hemen doktora gittim boş gebelik dedi ve bana iğne verdi proluton muydu adı öyle birşeydi ne demek oluyor bu tam olarak düşük önleyici diyor ama çözemedim tam ne oldugunu birazda iyi değildim net anlayamadım doktorun dedigini ve iğneden sonra afedersiniz kırmızıya dönmeye başladı pıhtı gibi nedir anlamı düşük mü oluyor?