Arkadaşlar bayramda eşimin ailesinin memleketine gitme ihtimalimiz var ama 15 saatlik yolculuk ozaman 18. 19.haftalarda olacağım. Ama hamilelikten dolayı pek olumlu bakmıyorum açıkçası. Çünkü zaten kayinvalidemlerle aynı şehirde yaşıyoruz
Onlar sadece yazın sıcaklardan uzaklaşmak için 3 4 aylığına gidiyorlar. Arabaya çok sık binmemi önermiyolar. Anı hareket fren bişi olur diye. Kayınvalidemin başına araba yolculuğunda anı frenden kanaması olmuş nerdeyse düşük oluyormuş ilaçla durdurmuşlar okadar sıkı sıkı tembih ederken. Israrla yavaş yavaş gelin demesi morelimi bozuyor açıkçası.orda pek dinlenecek vakitte olmaz cunku çok kalabalık akraba. Diğer sene cocugumuzla beraber Allah izin verirse gideriz diye düşünüyorum.ama şuan hala belli değil. Uzun araba yolculugunun herhangi bir sakıncası varmı acaba arkadaşlar bu durum beni çok tedirgin ediyor şimdiden strese sokuyor. Sadece gidiş 13 15 saat sürüyor. Birde aynı şekilde dönüş var.