Simgeakyol Aranızda kan sulandırıcı iğne kullanan varmı ben kullanıyorum ve göbeğim çok morarmaya başladı sizdede öylemi
Deryaaku Simgeakyol Merhaba morarmayan göbek ve bacağımda yer kalmadı çözüm buldum iğne yapıcağım yere 2 dk buz yapıyorum sonra iğne yapıp yine buz koyuyorum 3-5 dk bekletiyorum artık morarmıyor şükür ki
Ceylincim Simgeakyol canım sürekli aynı yerden vuruyorsan morarır bazı yerler çok rahat giriyor bazı yerler çok sert. Bir gün kolundan bir gün karnından yap bende ilk aylar yani karnım büyüyene kadar sağ sol karın alt kısmına yaptım karnım sertleşince koluma geçtiö
asyasemin Dönüşümlü yapmanı öneririm hep aynı yerlerden yapma. Birde internetten bak. Başka bölgelerden de yapabiliyorsun ben kol ve göbeğimi dinlendiriyorum şu anda kalça üstünden yaptırıyorum yağlı olan bölgelerden yapılabiliyor
Simgeakyol asyasemin kalçayı duymamıştım bak öğrendiğim iyi oldu çok canım yanıyor karnımdan artık bi sağ bi sol yapıyorum ama malesef
duyguogeday Simgeakyol canm bende hergun oluyorum ama ben hiç karından vurmadım hep koldan vururdum Bir gün sağ kol bir gün sol kol böyle geçip gidiyoruz geçmiş olsun canım sanada koldan vurdur istersen karnın toparlana kadar
NewMom__ Simgeakyol İğneyi vurduktan sonra vurulan yeri ovalıyor musunuz? Eğer ovalıyorsanız morarmanın kaynağı budur. Bende göbekten vuruyorum karın büyüdükçe sertleştikçe acıyor malesef.
asyasemin naneliseker_ bir düşüğüm var benim. Sonra genetik test yaptırdım heterezigot çıktım. Dr da tedbiren başladı doğuma kadar kullanacağım