guzelanns yok canım ya ne alakası var ben tüp bebek sahibi değilim normal ama fitil olarak alıyorum 5 aydır çünkü gebeliğim riskli olduğu için kanamalarımdan dolayı doktor tavsiyesiyle fitil olarak alıyorum sadece tüp bebek sahibi olanlara özel bir durum değil yani