Ben bir kez gittim hamileliğin başında ve bana kesenin ardında çok az kanama görüyorum dedi ertesi gün devlete gittim öyle bir şey olmadığını söyledi. 600 tl lik multivitamin yazdı korkuttu bir daha gitmedim hamile psikolojisinden anlayan biri olduğunu düşünmüyorum rehberlik edemedi 32. Haftadayım çok şükür hiç bir sıkıntım olmadı her doktorun her dediğine inanmamalı mutlak 2. Bir doktorunuz olsun devlette