Servikal Neva__ canım bende 20+3 üm akşamları böyle çok az hissediyorum bazen hiç hissetmiyorum normal daha güçlenmedi hareketleri bebişlerin
Oznurckr Neva__ 22 haftalığız, özellikle sabahları uyandıgımda ve akşamları yatarken vee bişeyler yedikten sonra tekmelerini iyi hissediyorum, önceden sadece sırt üst yattıgımda hissediyodum şimdi otururken de tekmeliyo bebişim
262223-- Neva__ bizde 22+2 yiz dürttügum zaman tepki veriyor çikolata yiyip uzanıyorum son 2 haftadır net hissediyorum sabah akşam bazen gün arasında 🦁💙
262223-- Neva__ bizde 22+2 yiz dürttügum zaman tepki veriyor çikolata yiyip uzanıyorum son 2 haftadır net hissediyorum sabah akşam bazen gün arasında 🦁💙
Bilge_11 22+2 haftalığız bizde. Bende çok iyi hissediyorum bebeğimi ,özellikle oturup uzandigimda ve virsey yediğimde kıpır kıpır tekmelerini bile hissediyorum :)