Halis4169
Aay çok geçmiş olsun cnm inşallah biran önce toparlar kendini cinsiyet kızmıydi senin ? Bu arada bende bu gun spinal sezeryan oldum demekki hayırlısı buymuş korktuğum kadar da değilmiş acıkcası 40+ 5 de haftalık olmuştuk erkek bebişim bir sıkıntı yok ama benim dikişlerim çok zorluyor senin bebişine de acil şifalar diliyorum sıkma canını 🙏💖