mminiginannesi10 Kızlar ben oksaparı göbeğimin sağ ve sol taraflarına yapıyorum ama artık yapacak yer kalmadı. Doktorum göbeğin alt ve üstünede vurabilirsin dedi. Aranızda böyle kullanan varmı?
Yazmelegi_ mminiginannesi10 ben bacak ve koldan vuruyorum oralarda da yer kalmayınca kalcadan da vurabilirsiniz demisti