Sulemrahkuzey bende ilk bebeğimde prima kullanmıştım ama sandığınız gibi söylentiler hep söylenti olmakla kalıyor inanın turkiyede üretiliyor bu bez yıllardır ve gerçekten bana göre rakipsiz o kadar iyi. ancak fiyat olarak uçmuş durumda bu sebebten ben molfix kullanmaya karar verdim ve aldım