Asfdg Kuzuletta 15 i geçmediği sürece bişey yapmıyorlar geçen benmde 13 buçuk çoktı muaynede bizim için sorun yok takip et hergün dediler
Mamasu Kuzuletta bugün benimde muayenede 137 7 çıktı doktor haftada iki kere ölç kendini kötü hissetmezsen bir şey olmaz dedi zaten iki gündür arada ölçüyordum 10 ya da 11 çıkıyodu heyecan yaptım sanırım ondan yüksek çıktı. Tek ölçümle kalma bence biraz dinlen stres yapma tekrar ölç
bombshell Kuzuletta benim hep 13/8 çıkıyor hemşire normal diyor. Ben aslında normalde düşük tansiyonluyım ama gebeliğimde yükseliyor. İlk gebeliğimde 17/10 a çıktığını biliyorum. Limonlu su tüketin sarımsak yutun solunuza yatıp dinlenin🙏🏻
Kuzuletta Asfdg İdrarda protein kaçağı var mı diye bakılıyormuş gebelik zehirlenmesi için, size baktılar mı? Asfdg İki haftadır bu şekilde arada yükseliyor ve hemen hissediyorum. 15 olsa zaten erken doğum habercisi oluyor nasıl bir şey yapmıyorlar ya 😣
Susu_09 Kuzuletta cnm hiç bişe yapmıyorlar 15/10 ile gittim acilde 17/10 olctuler kadın doğuma çıktım adam resmen dalga geçti kendi doktorumda 15 olursa haber ver demişti 13 normal sayiliyor