Semamerve canım benimki oğlumda hep 15,16 lardaydı en son 17 ye çıktı 35 haftalık acilen sezeryana alındım hiç bir yan etkisi yoktu sadece gözümde kayma vardı eşimin dediğine göre gözlerim baya kaymış normalde başıma vururdu şans işte o zaman sadece gözlerime vurmuştu, şu an kızıma hamileyim tansiyonum 11,12,13 oluyor doktorum ilaç verdi günde 3 kez kullan dedi yarın 30 haftalık olacağım sadece 1 tane tek içtim o da çok yan etkisi olunca bıraktım valla Allah kerimdir 🙁