Bal_1604 Sağ tarafa yattığımda daha fazla hareket ediyor sizinde öyle mi ? Sol tarafa yatmayı oneriyor herkes acaba rahatsız olduğu için mi bebiş daha fazla hareket ediyor
Allahkahretmesin1 Bal_1604 bence pozisyondan kaynaklı ben de soluma yattığım zaman çok hareketleniyor başı sağ tarafta olduğu için
Bal_1604 zeynozey Alya Asel dusunduk 😂 ben çok beğeniyorum iki ismide kendimjnde iki ismi var eşimde kabul etti 🥰 sizinkinin ismi ne ?
GSerra_ Bende 33.haftamdayım yan yatıyorum ama bazen rahatsız oluyor mu bi yerleri eziliyor acıyor mu diye düşünmüyor değilim
Bal_1604 GSerra_ bende aynı şekilde rahatsizmi oluyor diye düşünüyorum en son ultrasonda kafası sagdaydi bazen eziyormusum gibi geliyor 😂 hlbuki öyle bişey yok sürekli de sol tarafa yatamıyorum kalça da ağrı yapıyor sürekli dönüyorum 27.haftadayim bide henüz
GSerra_ Bal_1604 aynen bende sürekli yön değiştiriyorum baskı yaptığından ağrı oluyor dönmesi de ayrı bi sıkıntı zaten.