Hayal23455 Prolaktinim 75 , 1.5aydırn8li dostinex kullanıyorum kutuda iki adet kaldı geçen ay adet oldum acaba bu ay gebelik olmuş mudur adetime 1 hafta var
ICY Hayal23455 Merhaba, bende dostinex kullandım 53 çıkmıştı değerim. Ocak ayında kullanmaya başladım Şubat ayında adet oldum Mart ayında adetten 1 gün önce hamile olduğumu öğrendim
Hayal23455 ICY inşallah :) siz ne kadar denediniz olmadı? Biz 1.5 senedir istiyoruz prolaktin yüksek çıktı işte
Hayal23455 42leyla benim bu ara bulantım var ama öyle belli belirsiz anlık gelip gidiyor sebebini anlayamadım. Sabah saatlerinde olmuyor gün içinde veya akşamları ama gebelik yoktur yani sanmıyorum
ICY Hayal23455 Benim hikayem tamamlanamayacak ama birgün tekrar hamile kalırsam inşallah kucağıma alırım 🤲🏻 Teşekkür ederim