Suranurum benimkini anlatim cnm herkeste bekli farklıdır ben çok ağrım vardi beta hcg ilki dortyuzdu sora bianda bin beşuz oldu orarda hastane falan gidipgeliyorum koyu kahverengi akıntı lekelenme degil bildiğin kahverengi ama çok akıntı sor beta tekrar 2bin 0ldu ölüyorum sandım koyu bordo kan geldi baya pet doldu hastaneye yatırdılar dış gebelik oldugunu anladilar düşürmek için iğne vurdular 2 gun bekledim beta 4 bin oldu iç kanama ile ameliyat oldum tek tupumu aldular Allah kimseye yaşatmasın