Ysn Battı ama Paslı değildi tetenoz aşısı vurmuyorlar bana bi sorun olmaz değil mi doktorumada yazdım Paslı değildi igne
deletedmom6295 bana müslin oyalarmen çook battı dikiş kutumdaki iğneler 😀 hemen kolonyaya boğdum parmacıklarımı halen hayattayım 😀😀😀