bsrsnmz 13 haftalik gebeyim o kadar şiş hissediyorumki lavaboya çıkamıyorum hiç. Kayısı, Kayısı suyu, normal su herseyi denedim bi çaresi yok yardımcı olabilecek var mıdır lütfen
Ilyda00 bsrsnmz canım eğer doğal yollarla geciremezsen duphalac surup kullanabilirsin maksimum 3 4 saate rahatlarsin
Gunisigim bsrsnmz doktoruna söyle duphalac şurup yazsın hamilelikte kullanılıyor. Kabızlık sorununu da çözüyor ben onunla rahatlamıştım
Aslibali bsrsnmz beni hemen tuvalete çıkartiyor ama biliyorsun gebelikte kafein çok almamamiz gerekir o yüzden birkaç yudum diye belirttim.
Sibellllld bsrsnmz canım ben de kabızlık vardı günde 3 litre su icmeme rağmen kanamam dahi geldi zorlanmakdan hastanelik oldum sabah aç karnına 3 tane kayısı yiyip ılık bir bardak su içiyorum inan bana kabızlık sorunu diye birşeym kalmadı çok şükür gündüz biseye yaramıyor aç karnına dene bı
Sibellllld Sibellllld ve o şurubu bende aldım doktorum bana dedi ki bu şurup bir süre sonra bağırsaklarda alışkanlık haline gelip bir işe yaramıyor o yüzden ilaç dan ziyade lifli gıdalara yönel dedi hiç açılmadan şurup dahi duruyo elimde kullanmadım yani onuda
bsrsnmz Sibellllld teşekkür ederim canim tavsiyen icin ama hic biri fayda etmiyor hem kendisini hem suyunu yedim ictim ama rahatlatmiyor maalesef
Yazmelegi_ bsrsnmz lokanta usulü kırmızı mercimek çorbası yapıyorum içerken içine atıyorum biraz o beni rahatlatıyor
KadriyeSoyucok bsrsnmz her yolu denedim bana sadece yulaf ve keten tohumuyla geceden hazırlayıp sabah ilk olarak tükettiğim karışım fayda etti o kadarki ağlıyordum tuvalete çıkamamaktan çok kötüydüm.
bsrsnmz KadriyeSoyucok tam tarif verebilir misiniz rica etsem nasılsın yapiyorsunuz. Bende öyleyim çok rahatsiz hissediyorum kendimi
KadriyeSoyucok bsrsnmz tabi veririm seve seve herkese faydası olsun inşallah çünkü çok zor bi durum (((akşamdan iki kaşık yulaf bir tatlı kaşığı keten tohumunu çok az sütle ıslıyorum göz kararı çeyrek çay bardağı süt belki biraz fazla ama yarım değil kesinlikle sabah kalkınca o sütü çekmiş şişmiş oluyor içine bal yada pekmez tatlandırmak için kuru kayısı üzüm ceviz iki kaşıkta yoğurt ekliyorum karıştırıp yiyorum))) hem lezzeti şahane hem akşama kalmaz çıkarsınız tuvalete düzenli kullanın bunu ben 10 gündür böyle devam ediyorum sabah ilk öğünümü bu şekilde yapıyorum günde iki kere çıktığım bile oldu tuvalete Allah’ıma şükür 🥲 insan sevinirim böyle birşeye aklımın ucundan geçmezdi ama şimdi çok rahat ettim şükür
Mvskcmn_ bsrsnmz Sabah aç karnına 1 kivi yi yiyip peşine bir bardak ılık su içerseniz rahatlatır inşallah. Bana o fayda etti Rabbime şükürler olsun. sizde bir deneyin inşallah sizde faydasını görürsünüz 🤲
[silindi] bsrsnmz kesinlikle zeytinyagi çözüm. Sabah ac karna bir bardak suya döküp icebilirsiniz tadi da gelmiyor kahvaltida domates salatalik yumurta vb yiyorsaniz bunlara bol bol zeytinyaği döküp yiyin. Birde varsa ev yogurdu tuketin ogle ve aksamlari. Ben de sadece bunlar ise yaradi.
r10b Duphalac şurup bana da yazdı doktorum evet kolaylaştırıyor fakat çok sık kullanımda bağırsak tembelliğine sebebiyet verir demişti ,onun için çok zorda kalmadigin müddet içme diye de belirtmişti
Guneskemikseda bsrsnmz bende ilk haftalarımda çok kabızlık yaşadım sabah kalkınca kuru erik kayısı falan yiyordum ekmek katı şeyler yemedim biraz hafifler gibi olmuştum ama yine geçmedi. Sonra dulcosoft kullandım hamile ve emzirmeler içinde uygun olduğunu söylemişti eczacı ama siz yine de doktorunuza da danışın. Bi de duphalac var kabızlık için doktora danışınca bunlar sizi de rahatlatır diye düşünüyorum