Merhaba arkadaşlar. Çok şükür bebeğim dogdu. Sizlere güzel geçen dogumumu anlatmak istiyorum. Öncelikle kendinize ve bedeninize güvenin ve pozitif olun sonrası geliyor zaten.
41.haftaya girmiştim artık son muayenemdi %80 sezeryan olcakdım
Sancım bu vakte kadar hiç gelmedi ama normal dogum yapmak istiyordum kontrole girdim NST de sancı görünmüyor ama 4 cm açılmam olmuş o kadar sevindim ki doktor hemen yatışını yapalım bu kadar açılmışssa sancın gelir açılman artar suni Sancı da vermeyeceğim dedi. Koşa koşa gititm dogum haneye her muayene den sonra sancım hafif hafif arttı ama regl sancısından farkı yok 7 cm Kadar bu şekilde geçti rahat az Sancılı bolca yürüdüm çömelip Suquat yaptım hiç yatmadım yatınca daha çok hissediliyor çünkü sancım açılmama göre yetersiz olunca doktor çok az suni Sancı verelim dedi ama oda çok etkili olmadı bana çok hafif ilerledi sonra suyumu patlattı doktor biraz daha yürüdüm ama sancım bayagı arttı özellikle kasıklarım da dayanılmayack bişey degil derin nefes alıp sabırlı olmak gerekiyor. Bende öyle yaptım son 1 saat şiddetli sancı çekip doguma girdim ve 4 ıkınmaya bebeğim oldu. O kadar güzel bir his ki kuş gibi oluyor insan. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Herkese kolay dogumlar nasip etsin 🥰🥰