kızlar 2 sorum var 1.si ben doğum yapalı 4 küsür ay oluyor ve doğumda ıkınma ihtimaliyle sanırım hemoroid olustu cok cok cok zorlanıyorum tuvalete cıkarken afedersiniz kan geliyor sürekli bunun icin napabilirim emziriyorum aynı zamanda ilaç falan hani
ikinci sorumda benim elimde kızıma hediye hiç açılmamış gelen 1 numara Sma mama var emziriyorum ama mamayı napabilirim nasıl kullanabilirim sanırım devam sütünden yoğurt mayalıyorlarmıs bebekler icin baska fikri olan var mı şimdiden teşekkür ederim 💕