poyrazin_annesi28 37+4 haftalığız. Tansiyonum yüksek bulunduğu için acilden yatısım yapıldı. Suni sancı alıyorum. Lütfen bana dua eder misiniz ? Çok acil oldu çok heyecanlı ve stresliyim
beyzacmvrc poyrazin_annesi28 Rabbim yardımcınız olsun inşallah kolay bir doğum olur Rabbimin izniyle 🤲🏻💕 sağlıkla kucağınıza alın
poyrazin_annesi28 Humzee16 Hiç ağrı sanci gelmedi sezeryana döndük sabah 🥲 Bebişim yanımda sağolun Allah razı olsun