Gece1230 Herkese merhaba hangi bebek bezini tercih ediyorsunuz biz şu an prima kullanıyoruz bugün 15 günlük olduk çok memnunuz ama diğer bezlerle aradaki fiyat farkı çok fazla molfixe ya da sleppye geçmeyi düşünüyorum kullananlar memnun mu
Meltemgunes Gece1230 prima kullananlar GON gold a geçebildiklerini söylüyor hep prima kadar iyiyimiş prima da slepye geçen çok arkadaşım oldu çocuk kabul etmedi bende GON la başlamayı düşünüyorum
Pinkgold Gece1230 sleepy bio natural aldım sizma oldu bıraktım ama pişik falan yapmadı o konuda memnundum sonradan molfixe geçiş yaptım şuanlık memnun gibiyiz çok fazla durduğu zaman pamuğu çıkıyor bezin bilginiz olsun
Gece1230 Pinkgold molfix mavi paket mi kullanıyorsunuz birde pure and soft paketi var fark nedir acaba aradaki