Bereninannesi Bebeğim sol göğsümü tutmadığı için sağıp vermek ardına kiwi’nin bu pompasını almayı düşünüyorum kullanıp da memnun kalan annelerim varmı
Bereninannesi Ozoooo okuduğum kadarıyla yorumlar hep olumlu ama zamanla çekim gücü azalıyor diyorlar siz yaşadınız mı böyle bir durum
Ozoooo Bereninannesi ben daha doğum yapmadım canım ama zaten ilk zamanlar lazım oluyor benim kardeşim denedi biraz çok güzel çekti
Bereninannesi Ozoooo benim bebeğim 5.ayına girdi tek meme alıyor o yüzden sol göğsüm boşa gitmesin diye alayım demiştim ben
pediatrihemsiresi Bereninannesi ilk zamanlar çok güzel 3 ayın sonunda temassızlık yapıyor çekim gücü azalıyor üstüne biraz daha koyup lansinoh alın benim param boşa gitti resmen