melekustundag 32+4 haftalık hamileyim. Azı dişi ağrısı çekiyorum. Yemek yiyemez oldum. Mecburen parol atıyorum pek faydasıda olmuyor. Hamileyken diş cektiren var mı bi zararı olur mu? Doktor randevuma da daha var sormak için.
Daisy0000 melekustundag Benim doktorum 20lik için asla izin vermedi ama azı dişi için ne derler bilmiyorum