Az önce doktordan geldim. Hayatımda ilk kez bu kadar dar çatı görüyorum dedi kaza geçirmiş gibi kemiklerin üst üste gelmiş dedi normal doğuramazsın dedi doktor. Bende normal doğum çok istiyordum maalesef olamayacak. Bu arada 39. Haftam yarın doğum yapacağım. Eğer böyle ise durum hiç riske atma biz ne kadar hayal kursak da bebekler kendi istedikleri gibi geliyorlar önemli olan sağlıklı gelmeleri. Riske atma bence.