Tup bebek tedavisiyle 30 hafta 3 gunluk ikizlere gebeyim rahimde 2 cm aciklik var ama 12 gündür hastanede yatıyorum çünkü bebeklerden birinin kordonu rahim açıklığına doğru sarkmış durumda.Sorum şu benim gibi olup evinde dinlenen kimse var mı?. Tansiyonum normal, kanamam yok, doğum belirtisi hiç birşey yok