Nurcangulpideci yaşadığınız şeylerin birebir aynısını yaşadım. O ağladıkça kafayı yiyecek gibi oluyordum. Etraftaki herkes mükemmel anne bir tek ben beceriksiz kötü anne olarak görüyordum ama asla öyle değiliz. Zaman geçtikçe bebeğinize alıştıkça artık onun dilini çözmeye başlıyorsunuz. Ağlama tarzına göre bile değişiyor. Acıkınca farklı ağlıyor gazi varken farklı ağlıyor altını kirlettiginde ayrı ağlıyor hepsi farklı. Şu yaşadıklarınız o kadar normal kii☺️ ilk kez anne olmak.. çok farklı tarifi olmaz duygular, duygusallıklar durup durup bebeğe bakarak ağlamalar. Herkes dışarıda özgürce gezerken eve tıkılmış gibi hissetmek, uykusuzluk, bebek hep böyle küçük kalacakmış hiç büyümeyecekmis hissi. Bebeğe alışamamak çok cok normal kendinizi suçlu hissetmeyin. Hepsi geçecek. Siz çok güzel bir annesiniz lütfen kendinize zarar vermeyin suçlusu siz değilsiniz birden bire değişen hormonlarınız. Progestan hormonu bitti kadınlık hormonları devreye girdi şu anda vücudunuz hormonel anlamda alt üst olmuş durumda. Eski hayata donmeye çalışıyor. Bebeğinize odaklanın bu günler çabucak geçiyor her anın tadını çıkarmaya çalışın fotoğraflarını çekin çıkarttırın çok çabuk büyüyorlar. Siz çok güzel çok iyi bir annesiniz bu yaşadıklarınızın hepsi geçecek 🌸🌸🌸