Seyma-23 Kızlar 39. Haftadayım doktor bebek yola girmek icin ugrasıyor hafif bası asagıya geldi demisti 2 gün önce. Bugun ilk defa hafif bel agrılarım ve kasıkta baskı var siddetli bir sancı yok. Sizce doğum mu baslamış oluyor yavastan ?
antk_05 Seyma-23 bende burda bekliyeyim aynı belirtiler var dün hafif bel ağrısıyla başladı bugün de alt karnıma belime girip geri gidiyor sancılar ama şiddetli değil