Feriideklc Henüz herhangi bi çatlağım yok 13 haftalık oldum, şimdiden bilgi sahibi olup ona göre başlamak istiyorum. Ne önerirsiniz?
Sevalinkaa Feriideklc Hindistan cevizi yağı kullanıyorum doktorun onayıyla 16+5im minik kırmızı çatlaklarım var tabii Ben kilolu olduğum için de olabilir Zaten göbeğim vardı bebek de birleşince de çoğaldılar
Ceyda76 Feriideklc 36 hafta ıkız hamıleyım krem kullanmadım sadece badem yağı kullandım sıfır çatlak onerırım zaten 32 den sonra catlama bırden oluyor
Feriideklc Ceyda76 teşekkür ederim birşey daha soracağım, çatlak olduğu zaman mı kullanmaya başladınız yoksa daha ortada çatlak yokken mı
Ceyda76 Feriideklc 4 ay olduğum zaman banyo sonrası sürdüm son zamanlarda günde ıkı kereye çıkardım hıc catlamadım ıkıze rağmen. Vazelın de petrol turevı ıcerık var kremlerde bıraz pahalı.en ıyısı doğal çözüm
Muczm33 Bn nemli olsun diye bebek yağı kullanıyorum heegün değil ama duştan sonra sürüyorum o kadar üşeniyorum 22 haftalığım henüz bişey yok bende
Selin_23 Sabahları hindistan cevizi yağı akşamları tatlı badem yağı banyodan sonra da bebek yağı kullanıyorum