Bugün gittim 29 haftalık olduk yeni, 1200 gr mış oğlum, ben kilo almayayım diye abartmadan yiyordum, 7 aylık olmak üzereyim gören hamile olduğumu anlamıyordu iç karnım genişmiş seviniyordum bende, şimdi üzgünüm güzel yemem gerekiyormuş çok mu zayıf sizce kilo alması için ne yemem gerekiyor 🥹