Linday Merhaba 11 haftalık hamileyim. Doktorumla 3 hafta da bir görüşüyoruz. Siz ne kadar sıklıkla görüşüyorsunuz? Kontrol günü gelene kadar acaba sağlıklı mı diye düşünmekten kendimi alamıyorum.
Tusse18 Linday 12 yiz bugün ikili yaptırdık genelde bu haftaya kadar 1 haftada 2 haftada bir gittim şimdi de üç hafta sonra gidicez cinsiyet için 🙏🏼
Gizzgzz Linday geçen cuma doğum yaptım son iki haftaya kadar iki haftada bir son iki hafta her hafta gittim
kubracetin Linday doktora göre degisiyor bence bu durum. Oglumda hamileligi öğrenme sürecinden tutun 8.aya kadar 2hafta da bir gitti sıkıntı olmamasına rağmen. Bu hamileligimde ayda 1 çağırıyor başka doktordayim.
Mrvctn İkili teste kadar ayda bir en yakın 3 haftada bir gittim, ikiliden sonra 2 haftada bir çağırdı 7. Ayın ortalarına kadar iki haftada bir gittim. 30. Haftada sancılarım başladığı için de haftada bir gidiyorum 36.haftadayım
BilalElif1 Hilalmvc benimde ayda bir çağırıyor zaten gelmem gereken durumları söylüyor tansiyon 14 ü görürsem eğer hemen gelmemi söyledi bebek hareketlerini hissetmezsem
Ask-bebegim Linday hamileliğimin başından beri 2 haftada 1 şuan böyle devam sonra ayda 1 e düşürür mü doktorum bilmiyorum. İnşallah ayda 1 e düşmez zaten 2 hafta hiç geçmiyor :)
Omermomm_ Linday Hamileliğimin başında 2 haftada bir son zamanlarda 3 haftada bir gidiyorum 29 haftalığım o 3 hafta geçiyor ama nasıl geçiyor çok zor
Kukulikukuli12 Linday ilk hamileliğimde özel devlet gidiyordum 2 haftada 1 falan hastanedeydim 😆 sonra kızımda ense kalınlıgı cıktı haftada 1 başka yerlere doktorlara hastanelere gidiyorduk resmen 7 aylık olana kadar. Şimdi 2.ye hamileyim 3 4 haftada 1 gidiyorum gitmeyi düşünüyorum.
Bugriiissss Ayda 1 gidiyorum özele doktorum yeterli gördü ama zaman hiç geçmiyor 31haftalığım acaba düşürür mü 2 haftada 1 e
Linday Be Bugriiissss bence sizin düşürür haftaniz olmuş baya. Bende 3 haftada bir gidiyorum ama asla geçmiyor o zaman sağlıklı mı nasıl diye düşünmekten