Elitopatra25 çok afedersiniz ama cehaletten başka birşey değil eşinizin yaptığı ben tesettürlü olmam rağmen erkek doktora gidiyorum üstelik devlet takipliyim ve doktorum kadın ama çok iyi bir özel de çalışan erkek doktor var arada ona da gidiyorum sağlık bu erkek kadın farkı mı varmış eşiniz kadın doktora muayene olmuyor mu kadın çalışan mağazaya markete gitmiyor mu ayrıca 2li 3lü test bile yaptırsanız detaylı ultrasona gebelikte en önemli test bebeğin tüm organlarına bakılıyor ona göre süreç ilerliyor belki Allah korusun bir sorun varsa doğumdan hemen sonra müdahale edilmesi gerekiyorsa ve doğum yapacağınız hastane buna yeterli değilse bunu nasıl riske atabilirsiniz asla eşinizi dinlemeyin mutlaka yaptırın