Merveee_56
Ben instagramda @rainsparadise hesabına yaptırdım oğlumunkini. Gül Hanım sahibi. Çok memnun kaldım, pırıl pırıl, güzel de paketlenmiş şekilde geldi. Tereddütsüz tavsiye ederim. Önden ödeme yapıyorsunuz tabii kapıda ödeme yok, özel sipariş olduğu için. 1 ay sonra geldi. Görüşün isterseniz bir.