_momsssss 1 haziran da 37+5 günlük planlı sezeryan olucam ama garip hissler duygular içersindeyim ama heyecanlıyımda ameliyyatı falan düşünüyorum stress yapıyorum sonra bebeğimi falan😕🥲🥲 nasıl olucak baka bilicekmyim diye sizde durumlar nasıl..
Lcn1 _momsssss ben şu an 35 haftalık ve bende de başladı planınız sezeryan 38 hafta olmuyor mu bana 37+5′te sezeryan olacağıma söyledi doktorum
Nepenthe _momsssss en azından sizin tarih belli ben normal doğum istiyorum bekliyorum bakalım gelen giden yok 37+4 haftalık şuan küçük hanım ne zaman gelecek bakalım ama günler azaldıkça korku heyecan stres merak duygusallık her şey var 🫣🥹
Beigebaby _momsssss bende 38+5 im aynı durumdayım . Evde panda gibi ordan oraya atıyorum kendimi enerjim çekilmiş gibi çok duygusalım çok endişeliyim . Hiç böyle değildim aslında ama 2 gündür ruhum daralıyor 🥲
bebislerhakkinda Bizim doktor da sezeruan 39.haftada dedi 😄 geç degilmi ya ben o kadar bekleyemem patlarim