Kubra0426 Kızlar 10 gün önce spinal sezeryan oldum normal korse takıyordum ama araştırmama göre 20 gün sonra takılması gerekiyormuş sizler ne zaman kullanmaya başladınız.
zeynozey Kubra0426 kuzum 40 çıkınca kullanmaya başladım ben. Rahim 40 günde eski haline dönüyor korseyle yanlış şekillendirmeye sebebiyet verebiliyormuşuz.. işimi garantiye alıp 40 çıkınca kullanmaya başladım 🤣
Kubra0426 zeynozey Doğru haklısın aslında canım bende öyle yapayım doktorum yürümeyi kolaylaştırmak için tak dedi ama benim yürüyüşüm artık düzeldi o yüzden bilgi almak istedim teşekkür ederim 🥰