Merhaba kızlar, ben adetime iki gün kala korunmasız ilişkiye girdim 5-6 normaldi 7’sinde adet oldum dün test yaptım silik çıktı sonra baya belirginleşti bugün de test yapayım diyorum. Ama aşırı ağrılarım var birde baş ağrısı oluyor. İkiz gebelikte bu belirtiler ve erken gebelik testin de pozitif olma olasılığı çok yüksek olurmuş. İkizlerin beta değeri ilk zamanlarda kaç çıkması gerekiyor. İki tarafta da bi sürü ikiz var eşim de ve benim ailemde.. cevaplarınızı bekliyorum