Merhaba kizlar dün hastaneye gittim nst düzenli sancım çıktı ama ben hissetmedim. Hastaneden geldikten sonra dün ve bugün adet sancısı gibi sancılarım oluyor ama böyle surekli bı sancı arada bı yoğunlaşıyor kasıklarıma vuruyor sizce nedir ne etmeliyim