acemii_annee merhaba arkadaşlar. 8. haftamdan beridir kese arkasında kanama var. şuan 12. haftadayım hâlâ geçmedi. ilaç kullanmaktan başka ne yapmam gerekiyor geçmesi için. biraz bunaltıyor bu durum beni
Myasminn acemii_annee Aynı sıkıntı bende de var, 5. Haftadan beri devam ediyor, yarın 9.haftam lekelenmelerim ve bazen aktif kanamalarım oluyor 🥺 Çok araştırdım ama bir çözüm bulamadım.
Mzzz Doktorum bana 9 ayda sürebilir 13. Haftaya kadarda sürebilir demişti ben o zamanlar iğnede kullanıyordum ayrıca hiçbir iş yapmiyordum 🙏
Alinrabia Progestan diye bı ilaç veriyor doktor en iyisi o ve takmayın bnce normal devam edin yaşamınıza