yenibirannis Kizlar 19 haftalık hamisler nasıl gidiyo bebeği hissediyomusunuz sürekli yoksa aradami 😊
ozturkaeb yenibirannis Yani sürekli diyemem ama gün içinde ben burdayım diyor unutturmuyor kendisini🤭🤭
oznr3434 yenibirannis 19+2 deyim şuan 17. Haftadan beri hissediyorum fakat son 2 gündür daha fazla hisetmeye başladım.
yenibirannis ozturkaeb bnmde nedense akşamları geceleri hissettryo bugün çok hissedemedim korktum açıkçası sizin cinsiyet bellimi😊