Ygmrkya Kızlar ocak başı gibi doğumum gorunuyo ama hastanede ne tarz bi pijama takimi giyinmeliyim oyle ki emzirme falan olunca zorluk olmasin fermuarli mi kalın mi bilemedim bi akıl verir misiniz
EmelBG Ygmrkya Hastane ev sıcak olacağından inçe olması bence daha iyi .Yaz kış farketmez 🥰.Askılı olur iç kısmı yada düğmeli gecelik takımları ben pentiden Oysho dan aldım💜
niayk Ygmrkya ben de aynı şeyi merak ediyorum, normalde kış aylarında kaloriferli evde bile polar pijama giydiğim için... 😄😄
EmelBG Ygmrkya Bornoz gibi sabahlamakta var ya üzerine onlardan alırsın pentide felan var bugünlere indirime sokmuslar 🎈
Findix Benim de şubat başı doğumum hastane çok sıcak oluyor polarla falan bunalırsın ben bi uzun kol alt üst pijama aldım birde askılı gecelik ve uzun kol sabahlık aldım ince hepsi