Beyza_1204 Seyma2255 16+4 den selamlar 😊 arada sanki çok ufak hareketlerini hissediyorum gibi onu da hissetmesem hamile olduğumu unutucam 😂😂 bakalım merakla cinsiyetimizi öğrenmeyi bekliyoruz 😊
Seyma2255 123blogggh maşallah ben daha 15+2 deyim suanlik daha hissetmiyorum hareketlerini ikinci gebeliğim 😍
merveecakirr_ 37+2yiz ilk ilk gebeliğim, haftaya çatı muayenemiz var, zaman daralıyor heyecanlıyım 🙈🙈
merveecakirr_ Seyma2255 ben 24.haftamda doktor değiştirip Pendik medipole geçtim nergis kılıça gidiyorum genel anlamda iletişiminden memnunum telefon numarası da veriyor ama muayenedeki gibi bir iletişimi olduğunu söyleyemem ama beni çokta irite etmedi
Feriideklc Seyma2255 Ersoy hastanesine gidiyorum Kurtköy de, Esra hanıma gidiyorum devamlı çok memnunum kendisinden
Seyma2255 merveecakirr_ AA bende haftaya medipole baslayacagim tekrar ilk doğumumu da orada Mine hanım da yapmıştım şansıma tabi o xaman daha hastane yeni acildigi için fazla kişi olmadığından çok güzel ilgilenmislerdi şimdi nasıl olur bilemicem 😍
Seyma2255 Beyza_1204 ah o cinsiyet öğrenme derdi zaten en zoru 11 haftalıkken muhtemelen erkek diyen doktorum 15.haftamda büyük ihtimal kıza döndürdü ama yine tam net kız demedi 1-2 haftaya tam netleşir ama büyük ihtimal kız dedi haftaya yine randevum var artık netleşir diye düşünüyorum burada herkeste ultrason resmine bakarak erkek demisti 😂😂
Beyza_1204 Seyma2255 hayırlısı ya ben hiç sormadım doktor da söylemedi burda kız dediler bende kız hissediyorum bakalım 😊
merveecakirr_ Seyma2255 yani hastane çalışanları genel olarak ilgililer postlarda falan da okuyorum çoğunluk ebelerden doktorlardan memnun inşallah biz de memnun ayrılırız 🙈
Nurrmerttt- 33+5 olduk minik kızımla 🤲🏼🥰 Pendik Medipol hastanesine gidiyorum( Aytakin Hoca) bir de Tuzla devlet hastanesine gidiyorum(Ezgi Hoca) ikisinden de aşırı derecede memnunum ikisininde çok seviyorum. Zaten arkadaşlar 🤭🥰
cauuv1 Bizde 34+5 olduk oglumla🥰 çok heyecanlıyız zaman durdu sanki, tek medicalparka giden ben miyim aranızda 😅😅😅🙏🙏