hhugur canım benim durumum çok farklı aslında ilk kanamam adet gibi olmuştu düşürüyorum sandım ama bebeğim şükür yerinde duruyordu kanama sebebimde çift rahimli olmamdı birinde bebek birinde kanamam vardı iğne ve ilaçla kesildi sonra bir ay sonra tekrar oldu kanlar boşaldı resmen kesin kaybettim bebeğimi dedim ama yine şükürler olsun tutunmuştu iki gün hastanede yattım sonra yine oldu ve artık doktorum kanama alanı gözükmüyor geçti artık dedi ama yine de çift rahimli olduğum için tedbir amaçlı bıraktırmıyor şuan kullanmaya devam ediyorum sadece iğneyi bıraktı bence muayeneden sonra ilaca daha iyi karar verir canım gerek görürse arttırabilir belki iğne bile verebilir doktora gidene kadar dinlemeye çalış canım ben bu süreci 2 ay yatarak geçirmiştim sadece tuvalet ihtiyacı için kalkmıştım dinlenmek çok iyi geliyor yorma kendini stres yapma canım kuzucuk iyidir