Meeryem Demir ve kan ilaci kullaniyorum bir kac gundur dışkım siyah sekilde bas agrisi ve kasik agrisida var acaba bebege bi zarar verirmi
guzelanne01_ Meeryem normal canım ama kasık ve baş ağrısı yapmaz size yan etki yapmış yada başka bir sorun olabilir bu yüzden doktoruna danışmalısın
Hilal2 Yan etki yapmış olarak dışkı siyahlığı normal herkeste aynı ama baş ağrısı yan etki olabilir bendede yapmısyı doktorum ilacı değişince geçti ağrı ve bulantı yapmıstı
Fatosss26 Kullandığınız ilaç ne bilmiyorum ama demir ilacı bu şekilde etki yapyor benimde aynı doktorumda siyah dışkı kabız yapar diye söylemişti
Meeryem Fatosss26 Ilaclarimin adi ferrum Coledan-D3 Decavit pronatal bunlari kullaniyorum dunden beride bas agrim hic gecmedi
Meeryem Fatosss26 bebege herhangi bi zarari olurmu daha once folik asit kullanirken kasinti yapmisti doktor bunda da eger kasintin olursa birakabilirsin dddi ama simdi bebege zarari olur diye biraz endiselendim cok tesekkurler bu arada bilgilendirdiginiz icin
Fatosss26 Meeryem yani canım tam bilemeyiz yanlış bilgi vermek istemem benimde kasık ağrılarım oluyordu ara ara büyüdüğü için oluyor demişti ağrının çeşidine göre doktorunla konuşsan daha iyi olur ama endişe etme bence kötü bir şey yoktur