Minikbalpetegim Haftadan sonra yazmıştı doktorum ama tadı bana çok ekşimsi geldiği için bitiremedim kutuyu. Şuan 32. Haftadayım doktorum hap olarak yazdı içemiyorum diğerini dediğim için. Ben bacak krampları için kullanıyorum faydasını gördüm