Kızlar 35+6 haftadayız normalde günde 4,5 kere hıçkırırdı bebeğim. Bugun hiç hıçkırmadı hareketleri normal ama hıçkırık solunum egzersizi olduğu için endişelendim biraz acaba ters giden birşey mi var diye yoksa bu haftadan sonra azalma görülüyor mu bilgisi olan varmı?