Ozel hastane ama yuzunu sadece yandan detaylida gordum ondan sonra goremedim visne suyu ic dediler icip gittim yok çikolata ye dediler yedim gittim yok nasil gorcem allah askina soyleyin 35+3 hafta olduk her seferinde eli ayagi kolu yuzunde doktor cihazla karnimi deliyor resmen tepki vermiyo elini cekmiyo cok merak ediyorum insanlar 23 de yuzunu görüyor kiskaniyorum yani