CayGetireyimMi Kızlar bana öneride bulunur musunuz? Foto atabilirseniz çok sevinirim 🤍 bebislerinizin odası nasıl? Beşiktaş takım değil ben de park beşik var ama odada açacağız daha büyük takım istiyorum..💖
Tiiffany CayGetireyimMi Benım 3.cocugum olacak İlk etapta anne yanı kulanıyorum 7.aydan sonra odasını ayırıyorum. Direk genc odası baza alıyorum ömürlük kullanır tekrar oda takımı derdi ile ugrasmak durumunda kalmamak için. Hatta bu sefer odasını doğar doğmaz ayırıcam
Hizligonzales CayGetireyimMi suan foto atamiyorum ama montessori yada normal baza almanizi tavsiye ederim besiginiz varmis nasilsa ben ogluma buyuyen besikli oda takimi almistim ama buyuyen besik buyutunce enine cok dar oluyor simdi ikinci bebegim olacagi icin oglanin odasini bebege vericem oglana baza dolap seklinde oda yapicam 20aylik ama bu sekilde daha uzun omurlu olacak.
CayGetireyimMi Hizligonzales montesori ne kadar kullanılabiliyor acaba ben de öyle bir takım almayı dusunuyorum