8+3 günlük hamileyim 5 yılın sonunda oldu çok şükür size sorum hamileliğimin başından beri gögüslerim çok açıyordu ve dolgundu duşa girdiğimde bile kollarımı kaldırdığımda özellikle sol göğsüm açıyordu fakat 2-3 gündür göğüslerimde ki dolgunluk ve acıma kayboldu bu normal mi korkuyorum lütfen tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz