Arkadaşlar merhaba nasılsınız. İlk doğumum normaldi ikinci gebeliğimin 38. Haftasındayım plasenta sınırda tam yarısını kapatmış kanalın doktorum çok kan kaybedersin normal doğum uygun değil sezeryan olur dedi. Sezeryan doğum için nelere dikkat etmem gerekir süt hemen gelir mi yada anestezi tamamen mi uyumalıyım yoksa belden iğne ile mi? Bel ağrısı yapar mı? Gaz çıkarmadan taburcu da olunmuyormuş süreç nasıl anlatır mısınız şimdiden çok teşekkürler herkese hayırlı güzel doğumlar dilerim 👶🏻