Merhaba Kizlar 34+1 olduq🌸💖Hər gün kalbim Boyle kalp gibi pit-pit atiyo.Neden oyle oluyor acaba?Bazen gunde 2 defa bile oluyor.Onceler cok olmuyodu her halde hareketleri hizlandi diyodum.Amma indi resmen sanki karnimda kalp atiyo.Kalbini boyle hiss etmem mümkünsüz o zaman niye oluyo ki?Doktorumu biktirdim resmen😂 Onun için mühüm bir şey olub olmadigini sizden orgendikden sonra ona yazmaq istiyorum🥺