Seymagrgn Kızlar aranızda şeker yüklemesi yaptırmayan varmı? Tercihen yaptırmak istemıyorum. Sizce doğru bir karar mı? Yardımcı olur musunuz
Ebraradinn Yaptırmak istemediğimi söyledim doktoruma Ben aç ve tok kan aldırdım sonuclara göre doktorumda gerek olmadığını söyledi ben yaptırmadım
Polikistikanne Eğer tavsiye istiyorsanız yaptırmanızı tavsiye ederim. Açlık-tokluk şekerim gayet normaldi hatta baya iyiydi. Ama bebeğimin hep 2-3hafta önde çıkıyordu kilosu. bende henüz 23.haftada 11 kilo almıştım 🙄 şeker yüklemesini yaptırdım ve sonuç 200 çıktı 🤷🏻♀️ diyetisyene yönlendirildim ve diyete başladım. Hem 2 kilo verdim hem şuan 39+3 olmama rağmen o haftadan beri hiç kilo almadım. Bebeğimin kilosu ise düzeldi iri bir bebek değil artık🙏🏼